Idebok

Idebok
Har hakat på en
organisationsutmaning på Scrappiz. Till att börja med skulle man fota sin scraphörna (gjorde det häromdagen) och sen skaffa en antecknings-/idebok.  Så idag när sambon o sonen åkte till Kista så bad jag dem kika efter en anteckningsbok. Som tur var kom de hem med en rosa... som jag sen snyggat till under eftermiddagen. Passade på att göra något jätte rosa o riktigt tjejig för en gångs skull.
Blev riktigt nöjd till slut.. men det tog sitt tag. Nu återstår bara rubriken på boken. Kan inte bestämma mig .. så det får vänta ;-)

Så här såg det ut under pågående arbete:
Arbete pågår

Kommentarer
Postat av: Sanna F

Å vad fin din bok blev. Jag ska också göra en sån!!!
Fast det får bli under nästa helg.. Nu måste jag städa och organisera mina scrapsaker... det är alldeles för rörigt här ; )

Kram från SannaF


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback