TACK SANDRA



För en tid sen fick jag denna utmärkelse av
Sandra.
Nu är det tänkt att jag skall lämna den vidare till 7 andra bloggar.
Jag har funderat o funderat o jag känner att det här är jätte svårt!
Jag kan inte välja endast 7 stycken.
Men.. jag har till slut fått ihop en lista....på några av mina många favoriter.

Fialoppan - En scraptjej med en värmande och inspirerande blogg.
ihanna - En kreatör som inspirerar i ALLT hon rör vid!
Maria - min nära o kära vän som jag älskar massor!
Johanna/Silwerstar - En  supergo tjej med SNYGGA inspirerande skisser o layouter.
AnnaB - Vad kan man säga?!? Kärlek i färg!
Silje - Min scrapsidol #1
Allt o Inget - Miniböckernas okrönte drottning som gör super läckra layouter också

En hel del scrapbloggar alltså.
Även om jag kikar in på mååånga andra bloggar så är det där jag hittar min inspiration och glädje.
Varje dag.

♥ J


Kommentarer
Postat av: Augusti_73/Anna

Tack snälla, rara du! glad Vilket fint epitet du gett mig. Vet inte om jag kan leva upp till det, men glad blir jag ändå!

Stor kram!

♥♥♥

Postat av: Fia

Tack snälla♥ Du verkar vara en sån go tjej!

2008-09-08 @ 08:00:32
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Silwerstar

Tack raring! ♥ Jag säger precis samma sak om dig! ;)

2008-09-09 @ 18:45:48
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback