Stunder av lycka

Den här helgen har jag saknat min familj mer än vanligt, när vi varit på olika håll.
Så då var det extra mysigt att få hem dom i eftermiddag.
Sonen sov dock som en stock när de kom hem.
Så jag la mig o snusade honom i nacken en hel halvtimme, bara för att få igen all doft jag saknat.

När Jakob vaknade ett par timmar senare så packade vi in oss i bilen o åkte till en av Väsbys alla pizzerior och åt.


När vi var nere på pizzerian så pratade vi om kvällsbadet och Jakob uttryckte bestämt att han ville att alla tre skulle klämma ner oss i badkaret i kväll.
När vi kom hem gjorde vi det. Vi tände ett gäng ljus och släckte i taket.
Mysigt!
Att vi alla fick plats är ett under, men .. finns det hjärterum så... Ja, ni vet.

Jakob bakade en kaka/tårta av vatten (?) på min magen.
En treårings fantasi är lite knasig men så härlig.

Mitt i när vi satt där och trängdes i badkaret så insåg jag att DET HÄR ÄR LYCKA!
När vi sen kliver upp ur badet såblir jag "attakerad" av jakobmys o pussar... o då kommer det igen: Det här är lycka.

Lycka är att ha familj.
Lycka är att ha någon som älskar en.
Lycka är att ha någon att älska.
Stunder av lycka...det harjag haft många idag. Tack var min lilla underbara familj!


Inte 17 kan man sitta still på en "resturang" när man är tre år heller.
*s'*

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina ord!

Kram!

Postat av: Yvonne

Japp! Det är lycka! :-D



Vi är några stycken som brukar träffas en gång på våren och en gång på hösten, visst är alla jättevälkomna men de som varit med från början har förtur, det är absolut inte för att dissa nya utan enbart pga. platsbrist då vår lokal är väldigt liten. Vi hoppas på att hitta en större lokal så vi kan ta in fler :-)



Är du intresserad av att komma så noterar jag absolut det! :-D

2008-09-22 @ 19:19:57
URL: http://yvonnescrap.blogspot.com/
Postat av: Fia

Å så fint Jenny! Precis så känner jag och det är så att man får knipa sig själv i armen ibland! Kram!

2008-09-23 @ 21:59:48
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback