Scrapträff hos Stellas.nu

Har varit på scrapträff ikväll. Det var hos underbara Stella som driver Stellas.nu. Som vanligt var det supertrevligt och ett härligt gäng kreativa själar som man får en massa utbyte av. Längtar redan till nästa träff.

Under träffen pratade vi om olika "kända scrappare" och jag nämnde bl.a. en kvinna, som jag faschiners så av. Hon heter
Christine Middlecamp och är en mästarinna av detaljer.
Lååångt över min förståelse, verkar hon få ihop alla möjliga och omöjliga delar från olika märken och matrial, så de passar som "hand i hanske" och hennes är sjukt detaljrika.
Se själva HÄR!

USCOTitle
Se så många element hon får in på en liiiiten yta.
Rub-ons, Clipboard, Alpha-stickers, bling, Paperflowers, journaling, små papperbitar, som blir nya detaljer, stämplar m.m. Man tittar o tittar o upptäcker nya saker HELA TIDEN.

Tänk om man hade halva hennes tålamod med detaljerna på en layout *s*
LUCUFlowers
Se här, hennes lilla "lapptäcke" av spillbitar.
Helt otroligt, tycker jag.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Hegu

Tack för tipset om Christine Middlecamps blogg. Jag var in där och tittade som hastigast...WOW vilka layouter...måste titta/läsa mer sen när jag har lite mer tid för mig själv. Ni verkar ha trevligt på pysselkvällarna hos Stella...kanske jag skulle våga komma någon gång...:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback