Scrappat igår o idag (uppd.)

Igår på Stellas scrapträff hann jag med två layouter som jag blev riktigt nöjd med.
Jag har försökt fota dem nu, men den ena blir helt gul... fast den är limegrön.
Men här är de två alster jag fick till igår:
 

Idag när jag kom hem från jobbet så låg en avi från
Jommas i brevlådan.
Så direkt efter middagen tog jag en tur ner till utlämmningsstället och hämtade mitt månadspaket.
Och detta är ett resultat av vad som fanns i paketet:

Jag scrappade ihop det medans Jakob såg på Bollibompa.

Nu skall jag se om jag kan hinna med en layout till innan jag somnar.
Skall bara se till att *sonen somnar först.

*Han som för övrigt är pigg och prickfri igen!!!

Kram på er!
♥♥♥

Har visst hamnat i ett riktigt scrapstim för jag hann med två layouter till efter att jag lagt sonen.
Men dom kan jag inte visa än... dom är lite hemliga ännu.
Ny har klockan blivit lite väl mycket... synd, för jag har ett par ideér till i skallen.
MEN dom får vänta.

Nattinatt på er!


Kommentarer
Postat av: Augusti_73/Anna

Åh vad du är produktiv, och fint blir det också! Den nedersta är min favvo. Själv finner jag ingen tid eller ro att scrappa för tillfället =/ Men jag hoppas att det blir ändring på det snart.



/A

Postat av: ethel

Snygga layouter! Jag ÄLSKAR den gul/rosa - helt underbar i färg, form och text!!! =)

2008-09-10 @ 20:40:21
URL: http://ethelb.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Hihi, pottan som du har knappar i var ju hur söt som helst :-) Men du vilka utslag han hade...skönt att det gett med sig! Trist med sådär stressade doktorer :-( Lilla loppans ögat har nästan helt återfått normal form nu efter den dumma myggan, skönt!! Supersnygga LOs du skapat, gillar den där där du har rullat pappret så man ser baksidan o har annat bakom!! Kul med scrapträff. Jag ska på en där träffen i slutet på september som Handarbeta ordnar. Ska du? Nu ska jag ta mig lite kaffe o sen slå mig ner i scraphörnan!



Ha det toppen! kram /Karin

2008-09-11 @ 08:42:51
URL: http://qurin.blogspot.com
Postat av: Meritxell

Hej Jenny! Vad skönt att läsa att Jakob mår bättre, hoppas allt börjar lugna sig för er nu... Oj, vad avis jag är på träffen!! Önskar jag kunde ha varit med!! Det är så himla roligt!! Hoppas vi ses snart, massor med kramar!

2008-09-11 @ 10:31:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Jösses vad krativ du är. En riktig Idéspruta!! Jättefina alster allihop!



Kram på dig tjejen

2008-09-11 @ 23:19:32
URL: http://mariab71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback