Thickers=lycka!

Förra julen beställde jag en Cuttlebug stansmaskin för att stansa bokstäver med.
Men innan den kom, ändrade jag mig.
Eftersom jag är rätt ombytlig av mig och lätt tröttnar på vissa saker, så insåg jag att det skulle bli för dyrt för mig. För själva stansen kostar ju närmare en tusing. Sen kostar varje alfabet lika mycket till (995:-/st).
 Jag skulle ju velat ha minst tre alfabet. Då skulle det ganska snabbt bli 4000:-.

Ångrade mig som sagt.
Och bestämde mig på att lägga pengarna på andra typer av alfabet, så som chipboard och thickers.
Sagt och gjort. Nu köper jag thicker då å då istället.
Nu var det ett tag sen sist.
Och dom har kommit med en massa nya.
Så jag beställde nu en laddning från
Scrapaddicted nu när dem har 10%.

Paketet kom idag:


Gissa om jag är lycklig!
Nu vill jag sätta händer i dessa på en gång!!

Och ja.. det blev några andra grejer också ;-)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hegu

Oj...vad mycket smarriga Thickers...jag avundsjuk...näää inte alls...!?:) Jag älskar Thickers för det är så smidigt att använda. Snart ses vi igen...det ska bli sååå kul!



/Helen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback