På väg till LC-mässan

Uppe med tuppen idag. Jakob somnade kl. 18:00 igår, så han var pigg som en lärka redan klockan 06:00 i morse.
Själv hade jag ju kunnat sova längre. Men... vi gick upp, alla tre, och åt en gemensam frukost, för en gångs skull.
Nu skall jag packa ihop mina scrapgrejer och sen dra iväg till LC-mässan.
Det skall bli sååå kul!
Har längtat länge.

Jag är inte jätte pigg, men... Måste på mässan. Blir nog friskare av att få vara lycklig på mässan ett tag, tror jag.
Hoppas bara jag inte smittar någon. Men det tror jag inte att jag gör.

Grabbarna åker ut till landet med svärmor. För det är städdag där ute.
Bryggan skall upp och sommarvattnet  skall stängas av m.m.
Då kommer få fullt upp dom med.

Ikväll skall vi på fest, så Jakob skall sova hos  sin farmor.
Men jag tror i och för sig att jag inte kommer stanna på festen mer än en kvart *s*
För jag är nog helslut ikväll efter allt scrappande.

Ha en skön lördag!

Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback