Hej hösten

När jag gick och hämtade Jakob från dagis, så tog jag med kameran.

Så säger den tokiga mamman (ja det är jag det) till sin son:
"-Lägg dig ner"
Den förstående sonen lyder med ett
"-Okej"

Klick klick klick.

"-Håll i det här bladet o visa det för kameran"

Klick klick klick.

Åh så blev det så här:


Tack Jakob för att du var så sammarbetsvillig idag!


Sen satte vi oss en stund på en bänk o lekte.

Vi har gjort mat och nappar till små låssasbebisar.
Ser du?!?
;-)

Sen var det dags o gå hem så sjuka jag fick vila lite.

Jakob lekte vidare inne på sitt rum, med mina gamla dockskåpsmöbler m.m.

"-Titta mamma, dom se dollidompa"
Notera den lille stackars fiiguren som ligger nedstryckt i kökssoffan.



Kommentarer
Postat av: Indra

Vad härligt ni hade det en helt vanlig dagishämtning!



Vad medgörlig han var med kameran! Mina killar springer och gömmer sig när kameran kommer fram, eller så gör dom konstiga miner.

2008-10-02 @ 19:35:09
Postat av: Maria

Gooosungar!! Både du och Jakob alltså...;O)



Kram på ré


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback