Frågor o svar om mat

1. Lagar du din egen mat?
Lunchen äter jag på jobbet o till middag är det gubben eller jag som lagar. Hel eller halvfabrikat till vardags.

2. Hur ofta använder du en micro?
Inte ofta alls. Ett par gånger om året. Skulle nog klara mig rätt bra utan egentligen.

3. Om du måste välja en maträtt du skulle äta varje dag i resten av ditt liv,  Vilken maträtt väljer du då?
Sushi!

4.  Mysig och lyxig middag hemma eller på restaurang, vad väljer du och varför?
Hemma, för där kan man vara sig själv och knäppa upp brallorna efter om man vill *haha*

5. Vilken är den godaste och vilken är den äckligaste maträtten du vet?
Sushi och skaldjur är en klar favorit. Men italiensk antipasto är inte helt fel heller.
Äckligast är Ärtsoppa och fiskbullar!

Kommentarer
Postat av: Marianne

1. Lagar du din egen mat?

Ja det gör jag. Både till middag och matlådor. jag lagar speciell mat till matlådan. Inga rester från middag alltså.



2. Hur ofta använder du en micro?

Varje dag. Dels på morgonen när jag tinar blåbär till gröten och till lunchen på jobbet.



3. Om du måste välja en maträtt du skulle äta varje dag i resten av ditt liv, Vilken maträtt väljer du då?

Det får nog bli spagetti och köttfärssås. Måtte det aldrig inträffa



4. Mysig och lyxig middag hemma eller på restaurang, vad väljer du och varför?

Hemma eftersom jag oftast blir besviken på maten ute. Jag tycker att jag lagar godare mat själv...Det var skryt men så är det. Hahaha



5. Vilken är den godaste och vilken är den äckligaste maträtten du vet?

Äckligaste kan jag säga direkt. Lever. Godaste..hmm. Jag brukar göra några olika goda rätter med kycklingfilé så jag säger väl det då.

Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 03:36:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback