Fialoppan inspirerade mig

...att kika in hos Pysselpassion o kika på deras Idol-tävling.
Jag satte mig direkt o skapade på ett av helgens alla kort, på de tre kusinerna.
Här är resultatet:


Är inte helt nöjd med den blå lace cardstocken... kanske tar bort den?!?!??
Vad tycker ni??

Senare när jag läste igenom tävlingreglerna insåg jag att de är för jobbiga, för min del, att hänga med på.
Jag är så glömsk att jag aldrig skulle hinna hänga med på att samla en massa poäng.
Så.. jag visar därför mitt resultat här i min blogg istället.
Väldigt kul dock, att utmana sig med alla "regler" kring veckans utmaning.

Trots två extrabarn här i helgen har jag funnit tid och inspiration att scrappa.
Igår kväll lyckades jag få ihop 2 minialbum!!!

Japp, ni hörde rätt. Jag har dessutom gjort dom KLARA!
Jag har ju en tendens till att inte avsluta mina påbörjade album annars. MEN.. nu lyckades jag.

Det ena albumet har jag hunnit ge bort också.. innan jag fotade det. Klumpigt!
Det andra har jag bara lyckats fota framsidan på innan batterierna dog!
Här är alltså framsidan:


Sen en lite sneekpeak av en LO som jag gjort till Stellas.nu som jag fått äran att bli designer (DT) åt!


Ja just det ja.... här är en LO som jag gjorde i veckan:


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Meritxell

Imponerad! 2 minialbums??!!?? Jag också håller på med en höst-minialbum men har knappt börjat! LO:n är superläcker! Vad är det för papper du har använt bakom foton (de blåa swirls)? Så fint! Och grattis till DT-uppdraget! Hoppas på att få se LOn snart!

Postat av: Fia

Å så kul att jag kunde inspirera, superhärlig lo! Det där med regler är jobbigt!!! Ditt album ser sååå fint ut!

2008-10-21 @ 20:01:58
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Maria

Fina! Gillar ugglestämpeln mycket!

2008-10-22 @ 23:11:05
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback