Puffar lite för min tävling

image1083

Håller på och rensar lite i min scraphörna och inser att jag köpt på mig lite väl mycket papper.
Vill nu rena ut lite bland allt, både nytt och gammalt. Och istället för att försöka sälja det, så tänke jag dela med mig till någon här. Även lite dekorationer kommer att ingå.
Men för att kunna få chansen till lite scrapmaterial från mig, vill jag att ni är med och tävlar.

Den 21 mars var min pappas födelsedag. Han gick bort år 2000 och nu skulle jag vilja hylla honom och en massa andra pappor med ett tema i min tävling.

image1079

Regler:
Utgå ifrån min skiss (fritt format) och använd temat "MIN PAPPA".

Maila in en bild, som du minskat ner till 500 pixlar, av din layout till mig (
mailto:[email protected]net) med rubriken "Skisstävling Min Pappa".
Jag kommer att publisera bidragen lite nu och då fram till den 21:a mars, då vinnaren kommer att utses


Ni får visa ditt bidrag i egna bloggar och på forum om ni vill.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback