JUMP

Måste bara få skryta lite:
 Min son har idag sovit på dagis utan blöja för första gången!

*stolt mamma*

Ja det är sånt vi mammor glädjs åt här i livet ;-)



Å så måste jag visa er fotona, som jag fotade och scrappade i går.
De är när han utför sin favoritsyssla här hemma, HOPP I SOFFA:
image1129

image1130

image1131

image1132

Ja!... han är lite vild!!!
.
.
.
Nä, JAG var ett lugnt barn!! *lovar*
.
.
.
Hans pappa?!?! Ja, de säger att han lugnade sig vid sju års ålder, så... ja har *räknar på fingrarna* 4,5 år kvar innan lugnet infinner sig här.
 *puh*


;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Yeeehaa han har ju jätteskoj;) Vilken liten galenpanna! Det finns fler av den sorten kan jag lova, men förhoppningsvis klarar de barna-åren utan alltför många brutna ben...;)
Kram Tina

Postat av: Cia

Tänk så skoj en soffa kan vara!!!!!!!!! Å så många användningsområden som jag aldrig kunnat ana *S*.
Här går det också janska vilt till vilket börjar synas med div ärr här och där.

2008-03-26 @ 07:03:42
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Annica

Så kul man kan ha!!! Jättefina bilder! När hade du tänkt att komma ner då? Ring! Kramen.

2008-03-26 @ 10:31:13
URL: http://www.tunadal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback