Bilder från mässan

Nu äntligen har Blogg.se börjat fungera igen.

Jag lovade kommentarer till mina bilder från lördagens resa till mässan i göteborg.
Nu skall jag göra ett litet försök o berätta lite om bilderna.

Den första är ett foto, taget på Centralstationen på lördagsmorgon.
Jag blev så inspirerad av
denna tjejs foto att jag helt enkelt snodde idén rakt av och tog ett liknande
image1142

Jag åkte x2000 ner. Första klass (!!) Det kostade faktiskt 5 kr. mindre per resa *haha*
Så då tar man ju det så klart. 
Ett självporträtt på nedresan:

image1137

Väl framme vid mässan möttes jag av härliga Susanna.
Hon och jag har "känt varann" via AFFs Junigrupp, sedan 2005.
Men nu först träffade vi varandra i "verkligeheten".

image1138

Susanna och jag hoppade på en liten "kurs" på att scrappa ett fjärilskort.
Kolla in kreativiten som på går bakom mitt kort, som ni ser nedan. *härligt!*:
image1139

Jag o Meri hade snackat om att ses på mässan. Och det gjorde vi.
image1140

Vi tre (jag, Susanna o Meri) shoppade sen i ett par timmar!
Vi fick alla med oss en hel drös med godsaker från mässan.
Papper, dekorationer, Pennor m.m.
Och jag frossade i Thickers!  Hela 12 pkt fick följa med mig hem igen ;-)
image1141
Ett axplock av mitt inköp från mässan

Jag kom hem igen vid 23:30 och var sååå trött o slut.
MEN jag ångrar inte en sekund på min resa.
Det var jätte kul! Att se all kommrs. Alla produkter.
Men främst; Susanna o Meri. Ni tjejer gjorde min dag!!

TACK o KRAM!

Kommentarer
Postat av: J

testar

Postat av: Fia

Hej svejs.

2008-04-01 @ 12:45:19
Postat av: Nilla

ser riktigt trevligt ut!
kram

2008-04-01 @ 17:38:50
URL: http://samandras.blogg.se/
Postat av: Fia

Å vilken härlig dag! Fina foton!

2008-04-01 @ 18:05:36
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny (jenny_u)

Hmmm, då kanske jag kan kräva tillbaks mina thickers nästa gång vi ses!! :-) Nej, jag skojar såklart, jag bjussar på dem! Såg ut som att du hade det bra på mässan, och blev en smula fattigare!

2008-04-02 @ 14:24:12
URL: http://jennysscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback