Vet ni hur trött jag är...

... på att vara sjuk?!?!!!
Igår morse kände jag mig risig i halsen.
Men gick till jobbet och jobbade på.
På eftermiddagen kändes det fortfarande... men mådde bättre ändå.
På kvällen var vi (Jakob o jag) och firade en student i släkten.
Var trött som 17 när vi kom hem.. men det halsonda hade nästan försvunnit.
Men NU är det tillbaka! och med besked.
AJ!!
Det känns som någon drar taggtråd i halsen på mig varje gång jag andas.
Och varje gång jag hostar känns det som om knivar drar genom strupen.
AJJ!!!

Jonas o Jakob har fått dra iväg själva till Munsö o fira kusinen Joel, som blivit 5 år i veckan.
Medans jag sitter hemma o tycker synd om mig själv.

Usch o fy för att vara sjuk när det är sommar!!!!
*blääääääääääää*

Hoppas ni alla mår bättre än jag.


Fick i alla fall en skön frukoststund på altan, tillsammans med mina grabbar... innan de drog iväg på kalas.



Sånt får man glädjas åt en dag som denna!

KRAM Jenny - som skall gå o trösta sig med lite glass!

Kommentarer
Postat av: Antonemma

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback