Status

*viskar* Jag mår bättre!
*vågar inte säga det högt*

Igår (måndag) tänkte jag att: " jag går till jobbet o ser hur det går.. kan ju gå hem om det blir för jobbigt"
Det var nästan att jag vände i dörren... men så kämpade jag på.
Sen tänkte jag att jag går hem efter lunch... men så kämpade jag på lite mer.
Klarade vara kvar ända till min dag var slut.. vid 2.
Kände mig helt färdig, men stolt, när dagen var över.
Sen på kvällen kom febern igen. Och HUVUDVÄRK hade jag massor av.
MEN jag mådde bättre igen i morse.
Så jag gick iväg med samma tanke: att man kan gå hem om det skulle bli för jobbigt.
MEN idag har det gått riktigt BRA, tycker jag.
Har till och med orkat åka och storhandla nu på kvällen.
Och jag har ingen huduvärk längre.
Mår bättre än på många dagar nu.
Hoppas på att det fortsätter och gå åt rätt håll... för jag har inte tid att vara mer sjuk.

För imorgon är det Jakobs treårsdag.
D.v.s. det kommer hem en massa folk hit på eftermiddag o kväll.

Och sen är det ju midsommar på fredag... d.vs. ut på landet på torsdag och så fixa en massa där inför den dagen.

Har alltså inte tid med några fler huvudvärkar eller febertoppar osv.
Sen att jag har ont i hals o bihålor fortfarande samt snorar... det får jag ta ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att höra att du mår bättre!



Jag vet att jag kommer missa det i morgon - så jag passar på redan nu - GRATTIS på treårsdagen (i förskott då..) Jakob. Hoppas det blir en bra födelsedag!



kram

Postat av: Nilla

Hoppas alla basiller farit långt bort nu.

grattis till 3 åringen!

kram

2008-06-18 @ 10:11:23
URL: http://samandras.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stort grattis till 3-årsgrabben!! Och krya-på-dig-kramar till mamman :)



2008-06-18 @ 19:57:11
URL: http://latjoo.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis Jakob på 3-årsdagen!!! Hoppas du fått många fina paket & busat hela dan! Ett väldigt sent grattis till mamma Jenny med, första gången jag glömde bort dig... Fast vi har väl slutat att bli äldre nu? Många kramar!

2008-06-18 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback