snorig söndag

Usch o fy, tvi o ve.
Jag mår SKIT!
Fortfarande alldeles för förkyld för att orka med någonting.
Huvudet värker. Snoret rinner. Hostar o är hes.
Känns som om man bivit "hit by a train"

Klagar nu igen.. .men va f-n... skulle inte du också göra det om du mådde så här om o om igen?

*tycker vansinnigt synd om mig själv just nu* ... ingen vacker läggning.. men...

*s*


Har en sovande son på soffan nu.
Han somnade ovaggad unde Bollibompa medans jag talade med min vän C i telefon.

Nu skall jag gå å se på tv, tröstäta lite glass och måla/scrappa lite.

Ha det!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Stella

Vännen då :/ Det var väl inget kul det här! Jag förstår att du är less på sjuka nu!

Ta ordentligt hand om dig och krya på dig! Kram /Stella

Postat av: Annica

Hej gumman! Tryck i dig så mycket C-vitamin du bara kan så ska du se att du blir pigg snart! Tycker du varit risig läänge nu..? Var & kollade till din mammas grav i helgen, såg helt ok ut. Krya på dig nu! Kramen!

2008-06-16 @ 12:24:23
Postat av: Rose-Marie

Halloj



Kanske dags att dom där välbetalda doktorerna börjar jobba lite och tar reda på vad som fattas dig....blir du inte bättre snart så får du söka.

Hoppas att du är piggare i dag, annars ring och boka tid!!!!!



Ha det

/Rose

2008-06-17 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback