Rapport från sjukstugan

Det har varit en tuff natt.
Jakob fick också feber.
Jonas sov med honom inne i vår säng o jag har camperat i Jakobs säng.
Hostat o snorat som tusan.
Svårt att sova.
Kändes som om jag nyss somnat när klockan ringde vid sju.
Ringde till jobbet o sjukskrev mig.
Somnade om.
Vaknade innan Jakob.
Han är dock mkt. piggare.
När vi tempade oss på morgonen så hade hans gott ner till 36.7.
Skönt.
Jonas har vabbat.
Jag har knaprat Alvedon för att kunna sitta upprätt.
Nyst 28 ggr. o snytit mig 83 ggr. minst!
Vart kommer allt ifrån??

Jakobs feber var borta och han har varit precis som vanligt idag.
Och eftersom Jakob har varit så pigg idag, så åkte Jonas och han iväg till 4H-gården i Vallentuna.


Kul för dem att göra något skoj tillsammans.
Och Skönt för mig att få det lite tyst och lugnt.
Jakob har kommit in i värsta snackperioden o är liksom ALDRIG tyst.
Trevligt i o för sig, men jobbig när man mår som jag gör nu.
:-)
Tack o lov för att man är två omvårdare vid sånna här tillfällen!
All beundran för ensamstående som överlever en sån här förkyldning samtidigt som de tar hand om sina små!
Känner mig svag o klen... som värsta förkyld  karln :-)

Nä nu skall jag inte gnälla mer.
Återkommer med trevligare inlägg när jag mår bättre!
KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Milla

Viftar bort all sjuka NU!



Kram från Luleå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback