Oh yes

Scrappa orkar man med när man är sjuk... bara man får sitta still o ifred ;-)

Fick idéen att smälta Hambleyplasten så här när jag kikade in på
Siljes blogg:
En detaljbild som visar hur jag smält hambleyplasten o sen häftat fast den på layouten

Så här blev layouten, som handlar om min obsession av Thickers:


Sen har jag scrappat 2(!) till layouter, men dem kan jag inte visa här ännu.
Men ett par sneekpeeks kan jag bjussa på:
 

Nu skall jag packa lite till landet.
Och om jag orkar drar jag ut dit själv, så tar jag bilen om ett tag.
Annars väntar jag på att bli upphämtad av gubben o sonen.
Skall bli skönt att komma ut dit igen.
Längtar ju varje dag, när det är sånt här väder.
Kan lika bra ligga o kurera mig där än här.
Och så roligare för mina killar att vara där ute än här hemma.

Dom kan gå å fiska och jag kan ligga i hängmattan o läsa i skuggan.
Låter väl okej?!?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica Bernpaintner

Det låter inte kul med det halsonda, men en glad och inspirerande layout har du i alla fall fått till! Hoppas att du snart mår bättre.

Postat av: M@gs

Coool. Jag känner ett Thicker fan till... ska rekommendera din blogg till henne... Hihi.

Skräpa på

och krya på dig

Kram

2008-06-07 @ 11:32:20
URL: http://www.maggelimaggs.blogspot.com
Postat av: Cia

Hoppas du kryar på dig. Hängmatta å en bok lät absolut inte fel!

2008-06-08 @ 08:33:32
URL: http://emisfa.blogg.se/
Postat av: Tette

Denna LO är väl bara för cool! Love it!

2008-06-11 @ 11:01:35
URL: http://ogonblicken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback