Min mamma

Är en stolt mormor där hon är idag.
Det är fem år sen hon lämnade detta liv.
Fem år sen jag blev helt föräldrarlös.
Jag insåg, nu när jag läste i badankas blogg, att jag missat mammas årsdag.
Alltså.. jag skäms o mår skit. Hur kunde jag glömma???
Jag tänker på henne jätte ofta... hur kunde jag missa årsdagen (27maj)?
Hoppas hon förstår att det varit lite mkt. min skall på sistonde.

Saknar henne naturligtvis jätte mycket!
Hoppas hon ser på oss och ser Jakob, hennes ende barnbarn, växa o bli till den stora kille han blivit redan.

MAMMA, Jag älskar dig o saknar dig som f-n!!!
KRAM ända upp i himlen!

Kommentarer
Postat av: systerA

Jenn vännen! Jag vet hur du känner och kan garantera att din mamma inte bryr sig ett dugg om en missad årsdag. Hon finns med dig hela tiden ändå. Du har fullt upp av LIVET, tror du inte hon skulle vara glad över det?



SLÄPP det dåliga samvetet.



Många många kramar Andrea (vi har också fem-årsdag i år...)

Postat av: Augusti_73/Anna

Men du, det är väl ändå mer värt att du tänker på henne en massa andra dagar än att du råkade missa årsdagen. Det måste väl betyda att hon är viktig jämt, inte bara just den enda fjuttiga dagen av årets alla 365. Jag förstår att det kanske känns ledsamt, men vänd på det istället. Och jag är helt övertygad om att hon ser dig och din familj och är stolt över er.

Stor kram.

2008-06-18 @ 22:30:59
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback