Har varit på landet...

...o haft det skönt!

Sambon har haft en semestervecka.
Och i måndags var jag på Arbetsförmedlingen och skrev in mig som arbetslös.
ingen kul grej.. AF har får en verkligen att känna sig som en minderårig, mindervärdig, individ. Fy bubblan.
Hoppas jag hittar ett jobb snart igen!
Hojta till om ni hör något som kan passa mig!!

Över till något roligare igen.
Landet!
Vi har alltså haft några SKÖNA härliga soliga o BRA dagar på vårt älskade landtställe!
Jag har mått lite kontigt i veckan. Migrän en dag o kräktes (ev. av dåliga räkor) en annan dag. Inte så toppenskoj, men jag har ände hunnit njuta en hel del!
Jonas har kämpat på med vår altan.
Nu har räcket inkl. "staket" kommit upp.
Nästan klar är han, min händige karl.

Fint va!??!
;-)

Jag packade med mig mina scrapprylar till landet. Så nu är halva matbordet occuperat med mitt pyssel ;-)


4 layouter och en minibok har jag lyckats få till på kvällarna.
Här är lite bildbevis:
    

Nu skall jag jobba imorgon. Vik mellan 9-15.
Jonas skall till läkarn o Jakob umgås med farmor en stund.
Sen drar vi ut till landet igen!
Och på lördag är det loppis på landet och sen dop här i Väsby, samt grillmiddag hos vänner på lördagkväll.
Fullt upp. TIllbaka till landet på söndag o så får vi se vad nästa vecka bjuder på.
:-)
Landet kommer vi pendla fram och tillbaka till, så mycket vi bara orkar och kan.
För vi ÄLSKAR ju det där stället!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag lite mer koll på deadline och sånt. Efter den 11:e juli har jag all tid i världen att ses! Vi kommer att segla då och då, men kommer hem till stan mellan varven. I början av augusti åker vi till Schweiz.

Jättefina bilder från ert land! Förstår att ni trivs!

Kram!

Postat av: Susanna

vilken underbar altan!

Förstår att ni tillbringar så mycket tid ni bara kan därute.

Låter mysigt med dop, grillkväll och mys med familjen.

Du...kommer du ihåg de här små ringarna du köpte på mässan i götet, som binder ihop "albumen" så att säga. Var kan man hitta sådana och går de att öppna igen för att fylla på med fler sidor?

oj, vad långt...ja önskar er en härlig helg.

kram

2008-06-27 @ 08:23:41
URL: http://snus.blogg.se/
Postat av: Annica

Oj vilken fin altan! Han är duktig din Jonas!!! Hoppas ni får många fina dagar på landet & att vi hinner hälsa på en sväng med... Oroa dig inte för jobbet, det löser sig alltid! Kram vännen.

2008-06-27 @ 13:50:49
Postat av: M@gs

Vilken lyx, och vilken duktig Jonas. Hoppas allt är bra och fortsätter att vara det.

Kram

2008-06-28 @ 12:13:18
URL: http://www.maggelimaggs.blogspot.com
Postat av: malin

Åhh underbara layouter!

Midsommarfamiljen blev nog den absoluta favoriten, underbar på alla sätt och vis!

2008-06-29 @ 21:37:50
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Tette

Förstår väl jag det att ni älskar landet - det ser ju jättemysigt ut.

Du, jag hoppas att du snabbt hittar ett jobb som du vill ha - det är du värd!

Ha det så bra!



//Tette

2008-06-29 @ 22:09:44
URL: http://ogonblicken.blogspot.com
Postat av: cattis

Åååhh..vilka inspirerande alster! Jättesnyggt! Och fotografierna du visar är helt Underbara!



2008-06-30 @ 22:35:57
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback