Det har varit en BRA dag i dag!!

Vilken härlig dag!
Sol i massor.
Bra jobbardag... ja extra bra på någe sätt
Efter jobbet åkte jag och hämtade Sofia (en kompis dotter).
Vi åkte i sin tur  och hämtade Jakob.

Jakob ÄLSKAR Sofia.
"-MIN FIIIIA!" säger han med kärlek i rösten.
Han blir såååå glad när han ser henne.
Så glad att han bara måste ge henne en massa spontan kramar när de två är tillsammans.
Det är så härligt att se, tycker jag.

Barnen lekte bra ute och jag pysslade lite här hemma.

S o J springer barfota på den varma asfalten.

När sambon kom hem så drog han och Jakob ut till landet.
Jag och Sofia åkte till Stinsen centrum och shoppade.
Men först började vi med gratis Sushi ;-)

Mitt kort är lite struligt när man har en sån där "chip"-läsare i kassan.
Nu funkade det inte alls o de bakom disken försökte komma på hur man skull slå in kortet manuellt.
Dom lyckades inte så de bjöd på vår middag.
TACK FÖR DET!!

När vi njutit färdigt av den goda maten så gick jag på jakt efter en Jeanskjol eller ett par jeansknickers.
Hittade båda! O kunde inte låta bli att köpa dem till mig.
Ja.. skattepengarna kom ju idag *hihi*

Har även "kirrat" bröllopspresent till L o J, som gifter sig nästa helg!!
Kan dock ej avslöja vad det är ... för L är ju här o smygläser ibland *s*
Längtar att få gå på deras bröllop. Skall bli jätte kul.
Vi har hyrt en stuga att övernatta i efter festen och är ju barnfria, så man kanske kan få ostörd sömn o sovmorgon *hoppas*... för sånt ser man ju fram emot, småbarnsförälder som man är! *hi*

Åter till dagens/kvällen shopping!:
Handlade, på uppdrag av grannen på landet, en del scrapgrejer på Panduro också.
EN 8-åring skall få grejerna i present sedan. Kul att shoppa åt någon annan! Man får liksom tänka lite annorlunda och plocka saker som man kanske annars inte skulla lägga ner i sin korg.
Hoppas tjejen, som skall få grejerna sen, blir glad o nöjd!

På Panduro träffade jag en kollega, från grannavdeliningen, som var på jakt efter pysslegrejer till sitt barnbarn.
Jag hjälpte henne också att få ihop ett scrappaket. Hon blev jätte glad att jag hjälpte henne... för hon är själv rätt osäker på detta med scrap.
Kanske skulle ta jobb som "personal scrapshopper" till folk som inte har koll själva *hahaha*

Kvällens shoppingtur med tappra Sofia slutade med en varsin glass!
Sen bar det av hemmåt.
Jätte kul att få umgås med S så här på tu man hand.

Tack Sofia för sällskapet!

blommor i vår LILLA trädgård här hemma

Men oj vilket långt inlägg detta blev *haha*
Har visst haft blogglängtan eller något sånt nu, när bloggen legat nere för mig.

Guldstjärna till dig som orkat läsa ända ner hit!! ;-)

Nu är klockan alldeles på tok för mycket!! Bäst att gå iväg till sängs... börjar ju TIDIGT imorgon!!
7:15 redan... *puh*

Marsh i säng!
Sov gott!

KRAM

PS: Grattiskram till min vän Annica, som blivit lika gammal som jag nu!

Kommentarer
Postat av: Silwerstar

norpar åt mig en guldstjärna ;-)

Postat av: Susanna

en guldstjärna till mig tack,

härlig dag ni haft.

kul att "se"dig igen.

kram

2008-06-05 @ 09:46:10
URL: http://snus.blogg.se/
Postat av: Silwerstar

Va, inget frimärke?? Maken skulle posta det på vägen till jobbet, men då måste han varit riktigt stressad om han missade den detaljen..!!! Vi får nog skicka dig en plåster på såren-present också..! hahaha

2008-06-05 @ 17:26:58
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Silwerstar

Va, inget frimärke?? Maken skulle posta det på vägen till jobbet, men då måste han varit riktigt stressad om han missade den detaljen..!!! Vi får nog skicka dig en plåster på såren-present också..! hahaha

2008-06-05 @ 17:28:13
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Silwerstar

Va, inget frimärke?? Maken skulle posta det på vägen till jobbet, men då måste han varit riktigt stressad om han missade den detaljen..!!! Vi får nog skicka dig en plåster på såren-present också..! hahaha

2008-06-05 @ 17:32:55
URL: http://silwerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback