Min dag i listform



(dagens höjdpunkter är "feta")

Sängmys
Frukost
Tandborstning
Påklädning
Bra morgon
Till Jakobs Dagis
handla cola
Till jobbet
massagestolen
samling
rolig rörelsestund med gröna gruppen
svettig
pyssel
duka bord
Pastapytt
Fikarast
Utgång
lera
In igen
Mellis
sluta jobba
hämta Jakob
till svärmor
Till banken
Pannkakor hos svärmor
Huvudvärk igen
Alvedon
Hemköp på väg hem
Bolibompadataspel
Dr Phil
läggdags för sonen
Antikrundan (ja tantvarning, jag vet!!)
Somna i Tv-soffan (ännu mer tantvarning!)

Bloggläsning

Nu sova!!

Nattinatt!!


Hur har er dag varit??
Skriv gärna en lista i mina "kommentar"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig läsning. Här kommer min dag i listform:

Väckarklocka
Frukost & påklädning
Iväg till dagmamman, idag på öppna förskolan
Barnvakt till grannarns tjej när de var på UL
Sovande O
Granntjejn gick hem
Lunch
Fixade med mina maskeradkläder
Fortfarande sovande O
Väcka O då vi måste hämta brorsorna
Hämtning
Mellis
Tvättstuga
Utelek
In & matlagning
Iväg till frissan med T
Kvällsmat
Städning,strykning
Fixa för maskerad
Bloggning
Dusch och God natt

Postat av: Cia

tidig trött morgon
dusch
frukost
väckning av barn
dagislämning
lektion
konflikthantering
lunch
klassbyte
fritidshämtning
dagishämtning
biblioteksbesök
hemkomst
våfflor
dammsugning
barn läggning
kvällspromenad som Bambi på hal is
kommande helger dividering
nyheter
sänggång
bokläsning
sova

2008-01-18 @ 08:26:17
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Nilla

Igår:
stiga upp och ät frukost
lämna barnen på dagis
jobba, jobba, jobba...
hämta barnen
äta kvällsmat
spelade en runda Wii-bowling
läste sagor
när barnen somnat la jag mig för att sova jag också...
Idag:
Sovmorgon
hemmadag
vila och kurera snuvan

2008-01-18 @ 09:44:20
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback