Kyl o frys

Badankas blogg så utmanar hon alla att hänga på på fotoutmaningen där man skall fota sin Kyl och frys.
Jag har hakat på! Här är vår kyl o frys:

image980
Lite av varje hänger på skåpen. Dagislappar, ett gammalt jukort (*funderar varför det inte är bland de andra korten i hallen*), några recept och teckningar.
"Konstverken" är från min guddotter och hennes syster.

Jag utmanar nu följande personer/bloggar: Tankebubblor, Cia, MildaMatilda, Milla, HumlaHuldra!
(...och Annica.. kan tänka mig att se dina nya skåpdörrar också ;-))

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vårt kylskåp ser ganska så vanligt ut tror jag.
Ha det bra!

Postat av: åsa

lövely! älskar konsten ni har där

2008-01-14 @ 17:08:22
URL: http://badankor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback