Jag stannar!

Har just, i veckan, tackat nej till ett erbjudande om heltid.. eller i alla fall mer tid.
Funderade fram o tillbaka, för jag vill ju ha mer än 60% som jag har nu, men nä...
Gick på magkänslan o sa, Tack men Nej tack!

Det känns skönt.

Ibland måste man stanna upp å inte hoppa på alla tåg som stannar till vid stationen.
Ibland måste man så sitta kvar o njuta av det där sköna man har.. ändå.
Just nu är jag såå glad att jag är där jag ÄR och jag orkar inte sträva mer just nu.

Trivs just så förbaskat bra här ju!

Sitter kvar på den här mysiga perrongen o njuter att tag till o hoppas att det kommer fler tåg.


Kommentarer
Postat av: Cia

Man borde lyssna mer på sin magkänsla, mår du bra tror jag du valt rätt!
Kram

Postat av: Phio

Klart det går fler tåg. Det gäller att kunna njuta av det man har, inte bara sträva vidare. Klokt beslut!

2008-01-27 @ 20:46:15
Postat av: Arntolivia

Very impressed!

2009-01-09 @ 10:43:48
URL: http://arntolivia.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback