TGF

I tisdags började vi skola in Jakob på hans nya dagis.
Det har gått jätte bra.
På måndag skall han stanna kvar till efter lunch också å sen hoppas jag vi kommer igång rätt snabbt med den vanliga tider.

Har varit och träffat chef nr 2 idag och det gick bra det med kändes det som.
Dom skall ringa i eftermiddag/kväll när de överlagt osv.
Så håll era tummar hårt nu.
Och i så fall får jag börja jobba redan nästa vecka.

Några har undrat vad det är för ett jobb.
Jag berättar mer när jag fått besked. Okej ?!  ;-)
Är alltid så rädd för att "jinxa" om jag berättar för mycket i för väg *s*

Ikväll skall jag på Diggiloo, med svärmor. Det skall bli trevligt.
Hoppas det inte börjar regna bara, för det är utomhus vid Ulriksdals slott.

Många talangfulla artister skall underhålla oss ikväll ;-)

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej

Då kanske vi ses i kväll. Stefan och jag ska också dit. Vi har fått biljetter av Sandra. Om inte annat ses vi ju i morgon på kräftskivan. Ska bli trevligt.

2008-08-15 @ 16:44:34
Postat av: Katarina (kaza)

Vad skoj vad glad jag blir hoppas att de har hört av sig och det blev ett possetivt besked=) Hoppas att ni hade det trevlig på diggelo. kram

2008-08-15 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback