Min lista



*Komma igång med regelbunden motion
* Läsa ut en bok eller två
* Måla en tavla till en vän
*Gå till frisören o fixa håret.... det är liksom 2 (!) år sen sist!
*Göra ett minialbum till någon vän/släkting
*Börja på en kurs i silversmide eller Italienska
*Gå i skogen med Jakob mer
*Unna mig och sambon lite egen tid... kanske en till weekend i Uppsala eller dyl.
*Låna en symaskin o sy någon kreativt.. kanske ett flaggspel eller en lappkudde
*Dra ner på sockerintaget och öka grönsaksintaget!

Jaha ja, där var min lista.
Nu hoppas jag att jag klarar att slutföra det mesta innan årets slut.
Kul att några har hängt på utmaningen!
Fler är välkomna att joina när som helst!

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej!!!

Vilken bra lista det blev!!! Skriver om listan och länkar till dig idag!!!

Ha det jättebra!!!

Erika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback