Full ös

Efter en ganska sömnlös natt gick jag upp o hoppade direkt in i duschen vid 6-tiden i morse.
I med en banan i magen å sen iväg med Jakob till dagis.
Till jobbet. Kom en in kvart innan jag började, men det var många ledsna barn som vinkat av sina föräldrar så jag hoppade in p en gång och hjälpte till.
Sen har det varit full upp på jobbet.
På min låååånga rast (en hel timme) så drog jag iväg till stinsens köpcentrum och köpte mig ett par nya byxor, då de andra nötts ut tidigare o nu sprack under fördagen.
Efter jobbet åkte jag till Willys och storhandlade.
På väg hem ringde min morbror och frågade om han och hans fru får komma och hälsa på oss på onsdag.
Ja visst får ni de svarade jag och började på en gång planera för allt som måste göras, här hemma, innan jag kan släppa in dom hos mig.
Väl hemma försökte jag få mig en stunds mys med sonen innan han skulle in o bada med pappa.
Nattinatt till Jakob och så fick jag i mig lite "middag" (flingor o mjölk).
Och sen var det bara att sätta igång och börja röja i kontoret.
Lägga in alla kläder, som snälla svärmor hjälpt oss med idag.
Nu är klockan elva och jag är jätte trött.
Hoppas jag hinner sova lite mer innan det är dags att gå upp och göra tisdagens bestyr ;-)

Den här dagen har känts galet hektisk och jag misstänker att resten av veckan kommer bli likadan. Och helgen med..
och sen är det en ny vecka igen.. inkl. inskolningar för min del.....*puh*
....jag misstänker att det är så här det är när man jobbar heltid och har barn samt en massa man vill och måste göra.
;-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Japp det är precis så det är, själva har vi valt att inte bjuda in folk mer vilket gör att man inte behöver städa skrattar.

2008-08-26 @ 09:25:20
Postat av: Jenny_U

Jotack, välkommen till verkliga livet. Vi funderar allvarligt på att hyra in nån som städar åt oss, den lilla tid jag får med barnen vill jag inte offra på tråkstädning...

Postat av: Meritxell

Snaka om lite tid! Ushh, vad svårt! Hur ska man hinna med allt? Stella kunde inte så vi får vänta till den 9:e, jag hoppas jag kan komma, Torbjörn har utbildning precis den dagen. Hörs snart! Massor med kramar!

2008-08-26 @ 19:51:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Katarina (kaza)

För att lunga dig så är vi precis likadana städar inför besök är effektivt speciellt då man inte är hemma på dagarna:)kram

2008-08-26 @ 21:54:08
URL: http://kaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback