Flera scrapalster

...som jag scrappat på sistonde:
Först en CASE (copy and steal everything) som jag scrappade sent igår kväll:
image1144
Här är "orginalet":
Photobucket som är skapat av coola scrapparen SiljeVanilje

Övriga är med de tjejer jag träffade i lördags.
Susanna först ut:
image1145
Hon är så färgglad och härlig att hon inspirerade mig till ovanstående "verk"

Nästa 2 är av min nyfunna vän Meri.
En go och kreativ tjej som man inte kan låta bli att le tillsammans med:
image1146
image1147
Sist men inte minst. Min vår goa kille på en färgglad scrapsida.
http://www.stellas.nu/ pågår en tävling o detta är mitt bidrag för den:
image1148
Håll tummarna för mig ;-)

Japp... det var allt "for now"

KRAM

Kommentarer
Postat av: Fia

WOW!!! Vad fina lo´s, du är så duktig! Gillar de två översta mest...och sushilo´n var superfin! Ja, alla är fina helt enkelt!

Postat av: Fia igen!

Å vad kul att du använt lite från din vinst förresten!

2008-04-02 @ 15:42:04
Postat av: silwerstar

Underbara layouter!!! :-D Gillar verkligen din stil, och det var en fågel som viskade att jag får träffa dig på lördag? Det låter toppen, jag behöver verkligen ny inspiration och du verkar verkligen vara en inspirationskälla minsann!

2008-04-02 @ 19:09:43
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Annica

Åhh, vad fina grejer du gör! Avundsjuk... Du MÅSTE lära mig lite när du kommer ner. Lova! Kramis.

2008-04-02 @ 21:20:18
Postat av: Meritxell

Läckra, allihopa!! Älskar nummer 1, med kombinationen blått-rosa!!! Man blir så glad när man tittar på dina alster!!

2008-04-02 @ 22:15:23
URL: http://meritxell-scrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback