Ensam hemma

Jag är "gräsänka" ikväll.
Killarna har åkt ut till Landet.
Jag är kvar hemma.

För imorgon skall jag:
*På "Klädbytarloppis"
*Fixa lite grejer (ja.... vad kan jag säga?)
*Åka och träffa
Meri o Johanna

Sen åker jag också till landet, lagom till middagstid.
Då hoppas jag att det fortfarande är lite ljust ute och att jag hinner mysa ordentligt med min älskade familj.

Nu skall jag slappa o äta lite choklad i soffan....eller scrappa en stund innan det är dags att lägga huvudet på kubben.
image1162


KRAM

MY: Jag ringer dig (hem) o ser om du är hemma imorgon, när jag är ute o gör "Väsby runt"

Kommentarer
Postat av: Cia

Hoppas du hinner med allt du tänkt dig å sedan får en härlig stund på landet.

Postat av: Jenny

Mumma med choklad och egentid!

Hoppas helgen blir som du tänkt!

2008-04-05 @ 11:18:05
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Mysan

Å, nu först såg jag ditt meddelande! Men det löste sig ju till det bästa ändå! :) Tack så mycket för påsen...visst rycker det lite i skaparnerven! :) Kram

2008-04-05 @ 15:21:46
URL: http://mysanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback