Cute

Det ända roliga med att vara sjuk är att man kan slappa i soffan OCH scrappa lite.
Men det tar sin tid ;-)

Här är en layout jag fått ihop idag, trots andnöd (astman gör sin rätt)....Tack gode gud för Bricanyl!
image1175
"Less i more" var inte något jag praktiserade här *haha*
Blev rätt nöjd med min röriga layout.



En till LO som jag fått till:
image1176

När jag ändå var inne på vänskap, så måste jag ju scrappa om min allra "äldsta" vän.
Jag och
Annica har känt varandra sen sommaren vi föddes.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej gumman! Förvånad jag blev! Fin var den, som allt du gör! ;) Hoppas du piggar på dig snart! (När fick du astma förresten? Har jag nog helt missat, eller förträngt...) Kramen.

2008-04-07 @ 20:41:27
Postat av: Jenny

Annica: Jag fick konstaterat förkyldnings astma förra året, när jag var sjuk så mkt.
Så jag har liksom ärvt det av sonen ;)
Nä.. det är troligen en följd av alla mina år som rökare!

Postat av: Mysan

Gullig LO! Snyggt med sån där "dymo"-text! Det ser dock ut som att du har missat ett R i friends, tror jag...

2008-04-08 @ 17:36:39
URL: http://mysanb.blogg.se
Postat av: Jenny

MY: *hahaha* Japp det har jag inte sett alls *asg*
F-n så typiskt mig!!

2008-04-08 @ 23:51:53
Postat av: Fia

Åå vad fina, superläckra! Hoppas du mår bättre nu!

2008-04-10 @ 16:06:03
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback