Naglarna är fixade

image856

Förr var jag en hejar på att måla naglarna i alla möjliga o omöjliga färger och även mönster.
Några minns kanske mina "flaggor".
MEN NU är det en helt annan grej när jag skall måla.
Jag är helt ostadig på handen och får knappt till en vanlig lackning.
Men idag lyckades jag få till en hyffsad "Frenchlook"... *stolt*
Att måla naglarna är INTE som att "cykla" .. man måste öva för att få in rätta snittsen.
Jag skall skärpa mig och öva mer i framtiden.. för det är attans snyggt med välmålade naglar, tycker jag.

Måste också se över mina nagellack och göra lite nya inköp.
Idag har jag ca tio gamla nagellack.
Förr hade jag nästan 50 fräscha häftiga nagellack.. i olika färger o glitter.
... skall inte bli SÅ tokig igen.. men absolut skärpa mig en smula!

Kommentarer
Postat av: Bragetilda

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback