Livet rullar på

... i en ganska hög hastighet just nu.
Hinner/orkar inte skirva så mycket här nu.
Men återkommer så snart jag kan!

Lägesrapport nu är:
***Har fått förfrågningar om lite andra arbetsuppgifter, andra arbetsgivare, o funderar en stund till på detta! Är lätt förvirrad nu!
***Har bokat in ett
"Me and I"-party/brunch den 14 oktober. Hojta till om just DU är intresserad att komma!
***Landet i helgen igen... hoppas få sällskap där...oavsett väder!
***Har planer på att lägga upp lite bilder från förra helgen.... Kräftisen i Rimbo.. men vet ej om jag vågar *S*

Dagen plus & minus:
+ 3 frågningar om jobb... dock INGET fast!
- att jag inte hinner sätta mig ner o reflektera o planera o allt annat som jag vill hinna!

Dagen skratt: Jakobs sätt att sjunga Pippi Långstrump på. .... "Pippa långgång"...måste försöka filma det!
Dagens gråt: Greys Anatomi har börjat.. å till det programet bölar jag JÄMT!!!


KRAM från en som önskar fler timmar på dygnen!!

Kommentarer
Postat av: Katarina( kaza)

jag ska försöka boka in det med P . kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback