Helg igen

Då har man gjort ännu en vecka.
Denna har jag tillbringat, jobbmässigt, på tre olika ställen.
Men nästa vecka är blir det som sagt lugnare. Jag kommer bara ha två jobb.
Det känns bra att det lugnar ner sig lite igen.
Jag känner att jag behöver komma i kapp lite hemmavid.

Sambon har legat hemma sjuk i en dunderförkyldning i veckan. Nu är han äntligen bättre igen och jag ser fram emot att få ta tag i lägenheten o städa ur den. Det känns som att städningen, ännu en gång, har hamnat på efterkälken. Det har lyckats bli jätte läbbigt här hemma *hmm*. Vill ha det lite fräschare.
Så imorgon vet vi vad vi skall göra...: STÄDA!! Inga undanflykter eller sånt. Nu gäller det!!
Det är ju inte min favoritsyssla men.. det måste göras!

En av mina favoritsysslor däremot är scrapbooking, som ni vet vid det här laget.
Här är ännu en sida som jag fått publiserad på Swe srapbook
utman_v44_jenny

En annan favoritsyssla är att umgås med vänner o bekanta och det skall jag få göra imorgon.
..efter städningen *s*
Då kommer Jakobs vänner lille R o lilla F med sin föräldrar hit.
Vi möttes för snart tre år sen i föräldrargruppen på MVC.
Nu var det ett tag sen vi sågs så jag ser jätte mycket fram emot att ses.

Nu är det sent o jag skall hoppa ner i "bingen" och hoppas att jag är pigg o har ork att ta i tu med lägenheten utan problem ;-)

Vad skall DU göra i helgen?
(Skriv svar under kommentarer!)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Gillar din LO, önskade att jag kunde jag med...
I helgen blir det till att träffa Aff mammor i Gbg och på kvällen får vi goda vänner med barn på besök,
på söndag är det simning för Oscar och sen en tur hem till far....
Idag har jag haft ljusparty här hemma.
kram Susanna

Postat av: Phio

Vad rologt Jenn att du fått nytt jobb! Visst, det kan bli änu bättre, men ändå. Kul! Här ska det också städas i helgen. vi har precis gjort om vårt kök och hela huset är uppochnedväntefter det. Byggdamm överallt... så här ska städas. Blä. Kram!

2007-11-10 @ 07:06:17
Postat av: Fia

Jag är helt alena med dottern hela helgen, nu vid 9 åker hon och jag till Solna C för att uträtta lite ärenden, lunch och vila hemma och i em lär vi gå ut och leka. I morgon söndag har vi inget planerat direkt ev till Filippas kusin och äta lite tårta om dom inte är magsjuka.
KRAAAAAAAM

2007-11-10 @ 08:03:59
Postat av: JENN

SUsanna: Åh vad skoj med AFF-träff. Hälsa alla!! Hoppas man få se lite bildbevis sen i din blogg ,-)

Phio: Härligt med nytt kök. Det är något vi drömmer om här hemma och får göra ett tag till, nu när vi köpt lantställe i stället ;-)

Fia: Hoppas du o F får en skön dag tillsamman!! Åh håll er borta från Magsjukan!!

2007-11-10 @ 09:49:42
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: cia

Nu är det ju nästan slut på helgen men hittills har den innehållit badhuset med tjejerna, tapetsering (trodde jag),städning håller med phio byggdamm blä!,middag med kompisar idag blir det uppvaktning av pappan och sedan tvätt. Kanske hålla sig borta för lugnets skull för mer tapetsering.

2007-11-11 @ 08:46:43
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Meritxell

Hej!
Tack för din kommentar, vad glad jag blev! Jag måste erkänna jag hade varit och kikat i din blogg någon gång! Superfina grejer du gör! Ser att vi bor nära, jag bor i Gribbylund. Tänkte bara nämna att jag ska ha en pysselmaraton den 24:e november här i Gribbylund, kanske något att göra om du inte är bokad? ;) Mer info hittar du på Scrappiz! Vore kul att träffas! Många hälsningar!

2007-11-12 @ 23:02:10
URL: http://www.kalin-urena.com/meritxell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback