Redo för en ny vecka!

I torsdags gick jag tillbaka till jobbet, fast jag kanske inte var helt kry.
MEN det gick bra och jag jobbade på de två dagar som återstod i den arbetsveckan.

Nu har helgen avlöpt med ett rätt skönt tempo.
Middag på tu man hand med gubben, i fredags. Medans sonen var hos farmor ett par timmar.
Städdag på gården på lördag förmiddag o trevligt sällskap till grillmiddag o trist schlagerkväll.

Idag har jag sovit mycket o det känns som om jag sovit ikapp mig. Hoppas det ;-)
Sen tog jag o Jakob (han sov mest i vagnen) en långprommenad i skogen. Jobbigt men skönt.

Så nu känner jag mig både utvilad och full av ny energi.. och redo för en ny vecka... UTAN SJUKDOMMAR *hoppas hoppas*
image603
Jakob fick ett ryck efter middagen och tog och kutade ca. 8 varv runt köket.
Det gick bra.. trotts att han hade på sig sina gummistövlar på fel fot *s*

Kommentarer
Postat av: Lindhis

Men åååå vilken härligt kort!!!! Vad söt lilleman är och vilken fart han har. Kram

Postat av: Malin med Johan och Linn

Coooola killen!

2007-05-14 @ 21:14:17
URL: http://malinska.blogg.se
Postat av: Humla

Härlig bild in action! :_) Och snygg tröja! ;-)

Kram och krya på dig!!!

2007-05-17 @ 22:28:37
URL: http://mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback