Mer om vår stuga

Stugan ligger bara 100m. från bad o båtplats i en insjö.
image617
Det är mkt. man kommer vilja ordna inomhus, men det får ta lite tid.
Måla taket i vardagsrummet blir nog en sak vi vill ordna ganska snart. *Hatar furutak!*
På tomten finns även gäststuga och en snickarbod.
image616
Äntligen har jag ett ställe att ställa mkt. av det som väntat i våra förråd.
Nu skall mormors/mammas matsaltmöbel få lämna garaget o komma till användning igen.
Sängar hoppas vi att gamla ägaren kommer att lämna kvar, till att börja med vill vi avvakta med att köpa nya sånna.
Alltså, jag längtar så att få tillgång till mitt nya tillhåll ;)
Vilket datum överlåtelsen blir kommer vi att komma fram till imorgon, när vi skriver kontrakt.
Håll tummarna för att vi får tillträde SNART.. för jag är såå otålig o vill komma ut NU helst ;-)






Kommentarer
Postat av: cia

Stort grattis till ert sommarställe. Är säker på att ni kommer få det kanon där ute.

Postat av: Marjolein

Eventhough I can't read your language, I love the look of this house!! Lots and lots of fun there!!

2007-06-12 @ 01:13:28
URL: http://dutchie-in-canada.blogspot.com
Postat av: debbie

What an amazingly beautiful summer home! No wonder you are excited. I'm excited for you!

2007-06-13 @ 06:57:22
URL: http://queendebbee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback