Glömde berätta...

...vad som hände i lördagsmorse!
Vi hade bestämt att jag skulle sova vidare och Jonas ha sovmorgon på söndagen.

Grabbarna höll bland annat på och stöka och böka lite i köket hörde jag i mitt slummrande. 
Men jag sov lugnt vidare till 9-tiden på lördag förmiddag.
När jag väl vaknade så insåg jag att man aldrig slutar att förvånas.
Efter 15 år (Ja så lång tid har jag och sambon stått ut med varandra ;-) ) så upptäcker jag nya färdigheter hos sambon.
Han hade, med lite hjälp av Jakob, "slängt ihop" en rulltårta!!
Hallå?!?! Visste knappt att han kunde baka.
Den blev SUPERGOD och jag hoppas att det inte dröjer 15 år till innan han gör om detta konststycke.

Jakob hjälper pappa och fördiskar sleven:
image604
Ett mkt. trevligt o gott jobb verkar det som ;-)

Kommentarer
Postat av: Lindhis

Måste än en gång berömma dig för dina underbara bilder. Dom är en fröjd för ögat. Har du en superduper kamera... du får en sån fin skärpa och kontrast i korten! Fotomodellen är förstås lika söt som alltid! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback