Fotoutmaning "Home sweet home" del 3 ->Udda saker!

Dags igen!!

Denna gång Fota 3 "udda" saker/föremål i från ditt hem
...och beskriv dem gärna med:
*varifrån du fått den
*Vad den betyder för dig.

Lycka till!

Hoppas på bättre uppslutning än badrums utmaningen!!

Här är mina bilder:

Godissk?
Min turkosa "Godis"-skål. Köpte den på Loppis för en tia i höstas. Gillar färgen o formen jätte mycket! Att äta godis ur denna känns liksom lite lyxigare ;-)

Apotekssamling
En samling medicinflaskor från Apoteket. Denna har jag ärvt av min mamma, som jobbade på Apotek. Gillar den jätte mkt. dels för att den påminner om mamma och för att jag alltid gillat flaskornas formgivning.

Lamppojke
En lite lustig lampa. Denna tror jag kom från min moster från början, men fanns länge i min mammas hem. Det är en liten fackelpojke som är lampfot. Gillar den för att den är så crazy o udda ;-)


Ser nu fram emot att se vad DU har för kul o udda saker i ditt hem!!

Mvh Jenny

Kommentarer
Postat av: Indra

Vilken fin godisskål och till vilket fyndpris sen då!

2007-03-07 @ 18:49:11
Postat av: cia

Å vilken härlig flasksamling! Ska försöka anta utmaningen även denna gång.

Postat av: Sandra

Vilken härlig färg på godisskålen!! Bara för att den är läcker skulle jag ha godis hemme för jämnan ;)

En lampa kan jag förstå placeringen på, men måste fråga var du har medicinflaskesamlingen?

Fina udda grejer!

kram

2007-03-07 @ 21:42:48
URL: http://latjoo.blogg.se
Postat av: cia

Testar igen, gillar samlingen starkt. Fina flskor och en trevlig sak att ha kvar som minne.

2007-03-08 @ 20:48:34
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Kasparingeborg

Great site keep up the good work

2010-05-13 @ 11:17:04
URL: http://kasparingeborg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback