Första vårdagen??

Efter en jätte mysig kväll i går, men vänner på besök så fick vi en nattgäst kvar.
Sofia 7,5 år och Jakobs stora idol, sov över.

Imorse vaknade man till ett härligt vårväder!
Solen sken och fåglarna kvittrade.
Vem kan stanna inne då?! Inte vi!

Jakob o Sofia springer ikapp
Jakob o Sofia springer ikapp

Här är J o S i lekparken på väg ner för rutschbanana (stavs det så??):

i ruschkanan
Ojojoj det går rätt fort:
i ruschkanan 2

Sofia ville fota mig....:
Jag i v?rsolen

Sen fotade jag oss båda ;-)

Sofia o Jag i svartvitt

Efter en lek o prommenad är det skönt att få mysa lite:Jakob o Sofia gosar

Sofia plockade lite blommor som kikat fram i vårsolen.
De luktade vår om dom:
S luktar p? blommornaJakob luktar p? blommer


När det var dags att "lämna tillbaka" S till hennes familj så gjorde vi det på ett fik.
Här är Jakob och Sofia på väg till fiket:
Jakob o S p? v?g till fiket

Jakob på fiket:
Jakob p? fiket

Felicia på fiket (S storasyster och min guddotter):
70135-529

På väg från fiket fick Jakob syn på en liten lekställning som blev tvungen att testas lite:
R?rigt

Kommentarer
Postat av: cia

Å vilka härliga vårbilder. Här har vi varit på slalomtävling hela dagen i Hudiksvall. Men solen sken en del där också.

Postat av: CillaE

Vilka härliga bilder!!!!
Önskar våren hade hunnit lika långt här uppe, men här är det 1 dm slask...
"Den som väntar på något gott..."

2007-03-10 @ 17:44:38
Postat av: Nina

Jättehärliga bilder! Ni verkar ha haft en helt underbar dag!
Kram Nina

2007-03-10 @ 19:36:20
Postat av: Nina

Jättehärliga bilder! Ni verkar ha haft en helt underbar dag!
Kram Nina

2007-03-10 @ 19:36:39
Postat av: Jenny

Härliga bilder!!

Tänk att våren förhoppnignsvis snart är här!!!

2007-03-11 @ 10:02:55
URL: http://mammajennys.blogg.se
Postat av: Sandra

HÄÄÄRLIGT med vårbilder!! Hela jag är full av vårkänslor även om vädret inte är så vårlikt här, men i rabatten frodas det blommor :) Man kan ju inte bli annat än GLAD!

kram

2007-03-11 @ 21:17:07
URL: http://latjoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback