Citat

"A family who plays together, stays together. "

Något liknande var det jag läste någonstanns. 

Tror det är sant i alla fall.
Man får inte glömma bort att ha kul tillsammans.
Busa, leka och skratta ihop.
Det är viktiga ingredienser i ett familjelivs överlevnad.

Idag har vi gjort följande tillsammans, alla tre:
*gått på en kort (eftersom vi inte är så krya än) prommenad tillsammans i vintervädret.
*legat i en hög på glovet o busat o killat varann.

Vad har Ni gjort för skoj med er familj idag? *nyfiken*


Kommentarer
Postat av: Malin med Linn och Johan

Åt frukost. Räcker det? :-)
Jag jobbar kväll denna veckan och har en sjuk make därhemma så barnen får man se på morgonen vid frukost och dagislämning innan jag åker hem och sover en stund igen inför nästa arbetspass.

Postat av: cia

Kan bara hålla med, dock erkänna att vi inte gjort något idag. Har bara försökt överlevt dagen om man säger så. Däremot tänkte jag på saken när jag och tjejerna var och åkte slalom i helgen, Bell kör nu från toppen och det är så skoj att vara med dem i backen.

2007-02-22 @ 21:18:54
URL: http://emisfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback