Oj nu är klockan så där mycket igen

Har haft Cissi o  Cilla över. Jonas är ju på landet och har grabbkväll/helg, så jag hörde mig för om inte tjejerna ville komma över. De ville dom. De kom o vi åt tillsammans o så blev det en massa tjejsnack.
Trevligt!
Tack tjejer för sällskapet!!

Är inne i en scrap-period igen (KUL!) o tänker på det HELA tiden. Huvudet snurrar o surrar med tankar på layouter, idéer, dekorationer o annat kring scrappingen.
4 layouter har jag hunnit skapa idag. Tur att man är en ganska snabb scrappare *s*
Här nedan ser ni en av layouterna:
image995

Den har jag just gjort klart. Nu är det dags att börja gå mot sängen, så man hinner sova lite också ;-)


PS. någon som vet om man kan måla om en plåtburk (gammal kakburk).
Kan det funka med Gesso först o sen akryl? Någon som vet (tror sig veta)???

Kommentarer
Postat av: Katarina( kaza)

har ingen anning men det måste ju var som det där decopage.... eller något sådan gissar helt fritt... kram

Postat av: Arkanoid Games

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2010-01-11 @ 08:10:02
URL: http://arkanoid-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback