Solen skiner

...och jag har just varit och lämnat Jakob på dagis.
"Daaaaiiiis" ropade han när han förstod att han skulle dit.

Härligt med den reaktionen!
Någon "Hejdåpuss" hade han inte tid med.

image817
Solen gömmer sig bakom tallen...men den ÄR där.. på klarblå himmel!!
 
F.Ö så sitter jag och funderar på om det är värt att släpa sig till AF idag när jag (med 99% säkerhet) kommer börja om en vecka.
Någon som har någon kommentar om det?

*ler*

Nu skall jag gå å hänga upp tvätten, som blev kvar i maskinen igår.

 
 
Hörs!... för jag lär blogga fler gånger idag *s*

Kommentarer
Postat av: Malin med Johan och Linn

Gå dit en kortis så kan du med gott samvete sitta och gotta dej i solen och planera lite skrap mm.
Själv jobbar jag kväll och har tillbringat förmiddagen på Umeå Lagun tillsammans med Linn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback