Jakobs rum

Ingen städning föregick dessa bilder, så ni får försöka föreställa er hur det ser ut när det är välstädat
...vilket det ju sällan är i ett barnrum :-)

Dammsugaren, tavlorna o alla kassar skall bort inom snar framtid.
OCH så skall det komma upp ett par hyllor ovanför den långa skåpbänken.
Jakobs rum bild 1
I alla skåpen i bänken (fd. underskåp till en bokhylla) är bara mina grejer.
En dag är väl tanken att Jakobs prylar skall få plats där i o att man skall kunna städa undan hans saker lätt.

Jakobs rum bild 2
Jakobs rum bild 3
Jakobs rum bild 4
Jakobs rum bild 5
 Det finns en hel del prylar i Jakobs rum.
Mycket ärvt o han har fått en massa.
Det vi köpt till honom är minimalt.
Skall snart rensa lite o ge bort.
För jag gillar INTE att man har så mycket som han har!
Det är onödigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt fint barn rum

Postat av: Fia

Han har mer grejer än Flippan :-D

2006-10-09 @ 10:34:01
Postat av: Basilika

Vilket fint rum och vad mycket saker. Mer än Clara som blivit 3 1/2 år *s*

2006-10-09 @ 12:50:42
Postat av: huldra

Hjälp! Jag blir nästan lite rädd när jag ser hans rum. Vad mycket grejer, måste man ha det? Sofia har typ... ingenting. :-D

2006-10-09 @ 18:14:55
URL: http://huldras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback