Grå dag

Fy så trist väder det är idag... med!
Vi har inte gjort något vettigt.
Grabbarna var ute ett tag på förmiddagen o jag passade på och scrappa lite.
(se resultat
HÄR)
Annars har det varit luuuuungt.
Nästa gång vi har ett sånt här trist väder på en fredag, då vi alla är hemma, skall vi försöka ta oss iväg ändå. Men vart? Fjärilshuset skulle man kunna åka till.. eller Fyrishofsbadet?.. eller vart? Har du några förslag till mig/oss??

Ikväll blir det filmkväll med lite godis till ;-)

Trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Basilika

När jag är i Stockholm besöker jag mer än gärna musseum. Kanske inte jättekul för lilleman men jag hade med båda mina på Naturhistoriska för en tid sedan, det uppskattades. En heldag så finns det ju så man kan fika/äta lunch.
Badhus är ju kul men att åka hem till vänner och fika/leka är ju jättekul det med. det gjorde vi idag, de sover gott nu mina små.
Sedan kan det ju vara skönt att inte göra nåt alls också för den delen, bara slappa och slippa gå ut.:)

Postat av: Wilhelmalice

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-10-22 @ 09:02:17
URL: http://wilhelmalice.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback