Busen tätnar

Nu hittas det på bus hela dagarna. Jakob blir snabbare o snabbare på att spinga iväg o hitta på bus.
Idag när jag tömt tvättmaskinen på tvätt gick jag iväg för att lägga in tvätten i det rummet där den skulle hängas. Glömde stänga luckan på maskinen o detta noterades snabbt av min kvicke son.

I tvättmaskinen
-Hallå någon här?? 
 
Hi hi det här var kul
-Mamma det låter jätte kul här inna när man ropar!!
 
Senare satt jag o skrev ner ett telefonnummer med en grön penna på en Post-it- lapp.
Den hittade Jakob snart o så här ser man ut när man smakat på lappen:
Grön om munnen
Hulken??

Undrar vad han hittar på härnäst?


Kommentarer
Postat av: Lo i Oxford

*skrattar*

Börjar han redan nu med upptåg lär du ha fått smaka på hela registret innan han lämnar boet! :-)

Postat av: Milla

Hehe! Han riktigt lyser bus i det där blå ögonen!!
Nyfikna små ungar! Nog lär de hinna nu när det börjas gå...

*torkar svett i pannan*

Kram på dig oxå!

2006-05-17 @ 19:12:36
URL: http://mammamilla.blogg.se
Postat av: systerA

Hahahahaha!! Jakob då, tokkillen! Full fart för mamma och pappa *s*.

Kram A

2006-05-18 @ 11:12:21
URL: http://systera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback