Min lilla ängel på jorden!

Alltså, jag vet inte vad jag gjort för bra.
Men jag har fått en ängle här på jorden:
Nallen
Vissa stunder kan han driva en till gränsen med lite gnäll eller så, men för det mest är han en pärla.
90% av tiden är han snäll o go. Han är så lugn o försiktig.
Skrattar mycket o pratar en hel del, som jag ännu ej förstår.
Han är pigg och nyfiken. Det är härligt att få följa hans upptäckt av världen.
Min lille son, jag ÄLSKAR DIG såå mycket!!!!
Jag känner mig så välsignad att få vara sin mamma!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men gud vad du är gullig Jenny! Vad fint skriver till din toppenfina lille kille!

Kram från Milla

Postat av: Patrickmaria

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-07 @ 07:52:51
URL: http://patrickmaria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback