Att fylla en båt/pool

(Foton från den 17 juni 2006)

Jakob o hans pappa fyller en båt/pool :

Batpaket
-"Wow, har du köpt en båt pappa!??!"

Pumpa båten 2
-"Pumpa snabbare farsan"


Pumpa båten 2
-"Jag tror det verkar bra med luft här i fören nu!"
 

Pumpa båten 222
-"Japp åran funkar också!"


Pumpa båten
-"Fyll i mycket vatten pappa, så jag kan bada i båten!"


Pumpa båten 5
-"Nja lite mer  vatten kunde du har tappat upp... men låt gå nu då"


Pumpa båten 3
"Plask plask"


Pumpa båten 4
-"Nä nu har jag badat klart"


Pumpa
-"Man blir trött och får konstig frisyr av att bada!"


Sluta nu
-"Men mamma, sluta fota nu!!!"



Kommentarer
Postat av: Lisette med Alice & Lo

Hello Jenn! Jag sitter sjuk och nattsurfar. Strötittade lite på AFF och såg att du länkade Jakobs rum. Sen när jag kommer hit till bloggen får jag en smärre chock! Jakob är så stor! Och ännu värre: då är alltså Lo också det!!! Hahaha, det känns enormt knasigt.

Jakob är en ursöt unge! Jag blir glad av alla fina foton :) Sov sött.

Postat av: Mini Games

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-01-18 @ 10:36:34
URL: http://mini-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback