När skall jag få bli frisk igen??

Edge

Nu har jag varit sjuk i nästan 7 veckor.
Förkyldningen har ändrat karraktär flera gånger o just nu är jag Hängig, hes som 17 och rätt snorig. Hostar också.. om jag närmar mig sängläge.
Kondisen (den lilla jag hade innan) är helt väck.
Känner mig grå o allmänt slut.
Vill inget annat än få vara frisk igen.
Behöver få tillbaka energin.
Har så mkt på min "to-do-lista" nu när allt liksom legt i dvala när jag mått så här.
Vill komma igång med vattengympan igen .
Behöver söka jobb.
Julen närmar sig med stormsteg.
Så som sagt.. jag behöver bli frisk, få tillbaka orken och humöret!
För just nu känns det mest SKIT!

Kommentarer
Postat av: Basilika

Men usch! Ska du inte göra ett besök på VC om du varit sjuk så länge? Låter jättejobbigt. Hoppas du snart får känna dig helt frisk.
Kram!

Postat av: Lindhis

Åh va tråkigt att höra att du fortfarande är sjuk. Säger som Basilika...ta dig en tur till vc å hör om dom kan ta några blodprover. Du kanske behöver pencillin el nåt som får dig att komma på fötter igen. Nu om nån gång behöver man all xtra energi man kan få med allt julstök. Håller tummarna för att du kryar på dig SNARAST! Styrkekram

2006-12-10 @ 21:39:16
URL: http://www.lindhis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback