Blivande elektriker??

Nu när jag satte mig här i kontoret så pulade Jakob runt lite i en låda med elprylar till datorn. I lådan finns en gammal laddare till min gamla kamera o den är det ju en vanlig svart elsladd på. Han drog iväg med den så laddaren släpades efter honom.. inget ovanligt... han gillar att dra runt på saker med "snören" på. Men så hör jag att det blir lite tyst ett tag o att han "pillar med något". Jag går å kollar vad han gör. Jo då har tagit laddarens kontakt o försöker få in den i uttaget där vår radio sitter i köket. Den sladden är också svart.. så jag antog att han trodde att där skall de svarta sladdarna vara. För på vägen til köket har han passerat tre andra uttag.. med vita eller grå sladdar *s*
Som tur är har vi "säkrat" de oanvända uttagen.

Elektrikern Jakob??
Blivande elektriker??

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, klok kille!!

Postat av: Rubenmerethe

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-05-07 @ 08:52:43
URL: http://rubenmerethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback