Bilder från Maran

Här kommer några foton från våran Scrapmara i lördags.
Först ut en massa kreativa tjejer:
      
Alla kom in med på bild.. trots försök.. för min kamera och jag är inte överrens ;-( 
Så känn nu inte att ni inte är "utvalda" för det har INGET med något sådant att göra.
Övriga bilder på er deltagare blev helt enkelt inte okej. *jag skall LÄSA manualen vilken månad som helst.. lovar*

Här är vinnaren av dagens utlottning:
image1308
Malin vann ett kit från ScapaHobby.

Endast två deltagare vågade sig på våran utmaning om att scrappa med en toarulle.
Här är Maria och Ann-Maries bidrag:
 
Vinnarna i utmaningarna är ännu inte utsedda.. men kommer att bli det under veckan.
Så håll utkik!!

Många hakade på skissutmaningen.
Skissen jag gjort, dagen till ära, såg ut så här:


Och här är tolkningarna, som tjejerna gjorde:
          

Som sagt, vinnare återkommer vi med under veckan.

KRAM Jenny och Meri

PS. Tack ännu en gång till alla som deltog och även till de butiker som kom och förgyllde vår dag.

Butikerna var: SkapaHobby, Pyssloteket och Stella.NU

Kommentarer
Postat av: Maria

Vem smittade ner oss på maran??
Varning: Mycket smittsam

Symptom:

Patienten:

har glasartad blick
har skräck för köket och tvättrummet
kontrollerar pappersförrådet ofta
hamstrar små pappersbitar
blir förvirrad i kontorsförrådsaffärer, pappersaffärer, hobbyaffärer och till och med i affärer med förvaringsboxar
säger alltid ?Bara en sida till?
Slösar pengar på nya tillbehör trots att senaste påsen med tillbehör står oupppackad hemma
INGA KÄNDA BOTEMEDEL

Behandling

Sjukdomen är inte dödlig
Offer skall besöka så många scrapaffärer som möjligt
Och använda alla sina pengar
Om du drabbats, konsultera din närmaste scrapvän och hon kommer att hjälpa dig att få ännu mer problem!

Postat av: Stella

Tack själva för en toppendag! Tack för att jag fick vara med! Jag är på nästa gång!!! Kram /Stella

2008-05-27 @ 13:48:37
URL: http://www.stellas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback