Hemma o sjuk

Jag har lämnat landet (landstället alltså.. inte Sverige *s*) och kommit hem igen.
Mår skit.
Har fått läkartid på Närakuten i eftermiddag.

Inte kul detta.
Vill ju vara frisk och kry och kunna jobba mina sista 2 veckor på jobbet.
F-n vad jag är besviken på min kropp nu!

Killarna är kvar på landet o njuter fram till kvällen.


Håll tummarna nu för mig, att jag får någon mirakelmedicin hos doktorn och blir frisk igen!!

*går o sover lite innan läkarbesöket*

UPPDATERING:

Nä någon mirakelmedicin fanns inte på min sjukdom ;(


Syntom:
Tungandad med smärta vid hosta
CRP: 24
Feber: 37,8
PEF: 380


Diagnos: Nedre luftvägsinfektion. Virus. 

Ordination: Hostdämpande Coccilana (eller hur det stavar) och VILA 
Sjukskriven i tre min. 3 dgr. 

*går till sängen igen! och hoppas på bättring via vila*


 
 




 
 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hejsvej! Har gjort halsbandet nu! Bättre sent... :) Redo att hämtas, överlämnas närhelst tiden är mest lämplig! Hör av dig. Kram

Postat av: systerA

Krya på dig. Tycker synd om dig som mår dåligt i denna värme. Erat landställer ser helt fantastiskt ut!!



Kram A

2008-06-09 @ 10:47:24
URL: http://davidsmamma.blogspot.com
Postat av: Lauritsvilja

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-06-03 @ 10:48:48
URL: http://lauritsvilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback